برای سلامتی رهبر ومقتدایمان صلوات بفرستیم
تاثیر انقلاب در بیداری اسلامی  

 


انقلاب در حال صدور بوده، هست و خواهد بود. این تاثیر را از همان ابتدای پیروزی انقلاب بر کشورهای گوناگون می توان مشاهده کرد و  امروزه ان به صورت ویزه در بطن جریان بیداری اسلامی می یابیم


 

بیداری اسلامی مقوله ای است که همزمان با تهاجم همه جانبه غرب در جهان اسلام وعصر استعمار، شروع شد و از آغاز تا عصر حضرت  امام خمینی(ره) مراحل گوناگونی را پیمود. این حرکت که مشخصا با اندیشه های کسانی چون سید جمال الدین اسدآبادی شروع شده بود، همواره در میان حلقه های محدود و معین تبارز یافت و هیچگاه نتوانست به مثابه یک گفتمان مسلط عمل کند. حتی در زمانی که این جریان توسط کسانی چون حسن البنا وسید قطب در مصر، ابعاد گسترده تری یافت، بازهم نتوانست وارد زندگی همه توده های مسلمان شود و طرحی نو  دراندازد.

حضرت امام خمینی (ره) برای نخستین بار توانست گفتمان بیداری اسلامی را تبدیل به «عمل سیاسی » کرده و نه تنها آن را وارد حوزه عمل همه توده های مسلمان، بلکه وارد خاطر جمعی همه مستضعفان جهان کند. عجین نمودن حافظه جمعی با گفتمان بیداری اسلامی که از ضمیر روشن و آگاه و نفَس مسیحایی حضرت امام(ره) سرچشمه می گرفت، توانست در مدتی بسیار کم دستاوردهای کلانی برای جامعه اسلامی وجامعه بشری به بار آورد. نخستین ومهم ترین دست آورد آن بود که گفتمان بیداری اسلامی از یک خرده گفتمان تبدیل به گفتمان مسلط شد.

این حرکت اما، هیچ گاه به آسانی صورت نگرفت، بلکه گفتمان های مزاحم ورقیب، همواره درپی تنگ کردن عرصه برای آن بوده اند. گفتمان بیداری که به وسیله حضرت امام مهندسی شده بود، یک جریان مقطعی نبود، بلکه یک حرکت تاریخی بود که در طول تاریخ ادامه خواهد داشت و جاودانه خواهد ماند.

حضرت امام خمینی (ره) برای نخستین بار توانست گفتمان بیداری اسلامی را تبدیل به «عمل سیاسی » کرده و نه تنها آن را وارد حوزه عمل همه توده های مسلمان، بلکه وارد خاطر جمعی همه مستضعفان جهان کند

نقش ایران در بیداری اسلامی

ایران به عنوان یک کشور به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک، ژئواستراتژیک و ژئوکالچر بر تحولات بین‌المللی اثر گذار بوده است. این ویژگی‌ها باعث شده که کشورمان منطقه‌گرایی را محور سیاست خود قرار دهد. ایران توانست در زمینه‌های تاثیرگذاری فکری، صدور تفکر مقاومت و مبارزه با استعمار نوین و استبداد و بازگشت به اسلام در ادوار مختلف به نوعی اعمال مدیریت کند. مدیریت کشورهای تازه استقلال یافته عربی و اسلامی، به ترتیب در جریان مشروطه، ملی شدن صنعت نفت و نهضت 15 خرداد 42 از نمونه های تاریخی نقش هدایتگری ایران است. در این مقاطع جریان تاثیرگذار جدایی از سیاست‌های دولت و حاکمان بود، که از ناحیه علمای دین و روشنفکران مذهبی و بعضاً ملی مدیریت می‌شد. چرا که در این مقاطع به ویژه در عصر پهلوی دولت بیشتر از بیرون (پیروی از مدل آتاتورک در ترکیه) الگو می‌گرفت. از این رو تاثیرگذاری در این دوره تاریخی محدود به منطقه و به ‌خصوص کشورهای اسلامی بود.

انقلاب اسلامی، به عنوان پدیده‌ای که بر بنیاد ارزش‌های دین با تکیه به روش‌ها و شیوه‌های نوین دموکراسی، شکل گرفت والگوی جدید از مقاومت و مبارزه با استبداد و استعمار را به نمایش گذاشت، الگوی جدیدی از مدیریت در عرصه قدرت، سیاست و حاکمیت را متجلی و شکل جدیدی از تاثیرگذاری و متفاوت از کارکرد تاریخی مزبور را بنا نهاد و نوعی از جریان احیاگری، بیداری فکری و ایدئولوژیک را سامان داد و هدایت کرد. جمهوری اسلامی، برای اولین بار اصطلاح «امت اسلامی» به عنوان یک مفهوم انقلابی را وارد ادبیات سیاسی جهان کرد. در همین چارچوب تفکر منطقه‌گرایی به شکل نوین را در دستور کار قرار داد و فرایند تبدیل شدن به یک قدرت هژمون را پیشه کرد که امروز پس از سه دهه توانسته است به عنوان الگوی مسلط منطقه جایگاه خود را تعریف کند.

الگویی که با وجود هژمون‌های برون‌زا و مداخله‌گر مزاحم توانست به تقویت موقعیت و توسعه نفوذ خود ادامه دهد و حوزه نفوذ منطقه‌ای خود را به حوزه‌ جهانی اسلام ارتقا دهد. ایران نوین در شرایط فعلی نظم نوینی را نوید می‌دهد که بنیادهای معادلات سیاسی و امنیتی موجود را در اشکال نرم و سخت با چالش‌های جدی و بی‌سابقه مواجه کرده است. بیداری اسلامی به عنوان یک پدیده متاثر از نهضت فکری جمهوری اسلامی در عصر حال در قالب یک جنبش اجتماعی، سازمانی و نهادهای نظامی مدعی رخ نموده است. این جریان در عرصه منازعات سیاسی و امنیتی علاوه بر اینکه موجودیت و نفوذ خود را به اثبات رسانیده است، می‌رود تا به قدرت بلامنازع نقش آفرین در سطح جهانی تبدیل شود.

ایران به عنوان یک کشور به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک، ژئواستراتژیک و ژئوکالچر بر تحولات بین‌المللی اثر گذار بوده است. این ویژگی‌ها باعث شده که کشورمان منطقه‌گرایی را محور سیاست خود قرار دهد. ایران توانست در زمینه‌های تاثیرگذاری فکری، صدور تفکر مقاومت و مبارزه با استعمار نوین و استبداد و بازگشت به اسلام در ادوار مختلف به نوعی اعمال مدیریت کند

آرمان انقلاب اسلامی: هویت‌یابی و بیداری جهان اسلام

تاریخ گواه است که حركت ایرانیان در طول تاریخ همیشه همراه با تفكر و تأمل بوده و در صحنه جهانی حضوری آگاهانه داشته اند. بخش‌هایی از تاریخ ایران  به خوبی نشان می‌دهد  که ایرانیان در ادوار مختلف در عرصه‌‌های گوناگون سرآمد بودند و  صراط‌ ‌ها  و  راههای جدیدی را نیز برای بشر نشان داده‌اند.

قبل از اسلام دنیا در دست 2 امپراطوری روم و ساسانی بود و این 2 قطب قدرتمند برای دنیا تعیین تكلیف می‌كردند.

در دوران پس از اسلام ایرانیان كه یكتاپرست بودند و به فنون اداره كشور آشنایی داشتند و از تمدن غنی نیز برخوردار بودند در مواجهه  تفكر اسلامی با آغوش  باز پذیرای آن  شدند  كه  حاكی از پختگی در نهان آنها  بود. ایرانیان تفكر اسلامی را  مطابق  فطرت خود یافتند و  این  مسئله در كنار برخی  بی‌عدالتی‌ها  و  مسائل اجتماعی سبب  شد روح  بلند این  ملت  به  سادگی اندیشه اسلامی را  بپذیرد  و  هضم  كند و تمدنی آراسته با تفكر اسلامی را ایجاد نماید. تمدن اسلامی در دوران حیات اجتماعی ایرانیان و در زمان علو اندیشه و فرهنگ اسلامی در این سرزمین باروری گسترده ای در زمینه‌های مختلف یافت در حالی که در این برهه  شاهد نوعی سكوت در علم و اندیشه غربی از قرن ششم تا دهم میلادی بودیم.

در طول دو قرن دنیای اروپا تحت تأثیر متفكران اسلامی همچون ابن‌سینا و ابن‌عربی قرار گرفت و نحله‌های مختلفی متأثر از این شخصیت‌های بزرگ ایجاد شد و تمدن اسلامی فروغ خود را در ساحت غرب گستراند و به مرور زمان آنها نیز در سایه اندیشه‌های عالمان اسلامی به رشد علمی دست یافتند اما در بلاد اسلامی به دلایل مختلف داخلی و خارجی حركت بالنده دچار فرود شد و نتوانست مسیر خود را ادامه دهد.

 تمدن اسلامی تا آنجا از استحكام برخوردار بود كه حتی افرادی چون مغول‌ها كه توحش داشتند و به سرزمین ما حمله كردند تحت تعالیم برخی علمای دینی همچون خواجه نصیر‌الدین طوسی دچار تحول فكری شدند و از آبشخور این اندیشه با صلابت نوشیدند. یكی دیگر از دوران ستایش‌برانگیز در تمدن اسلامی  ایران عهد صفویه است که البته  این دوران را نیز نمی‌توان بی‌اشكال دانست. در عصر صفویه چند اقدام مهم همچون ایجاد وحدت ملی در راستای دستیابی به ایران بزرگ و جمع‌آوری منابع اسلامی و اشاعه فرهنگ اهل بیت صورت گرفت كه به دوره‌ای ممتاز در تاریخ ما بدل شد که امروز نیز همان مسیر پیموده می‌شود.

پس از عصر صفویه بار دیگر به دلایل داخلی و خارجی و شكل‌گیری تفكر استعماری در صحنه بین‌المللی تمدن اسلامی دچار ركود شد اما جنبش مشروطه علامت خوبی بود كه جرقه بیداری فكری را زد . علمای دینی علمدار این تفكر بزرگ بودند كه شرایط را تغییر می‌داد، اما جنبش مشروطه نیز در سایه تغییر شرایط رنگ باخت و به دلیل برخی تلاش‌های بیرونی و فعالیت‌های جریان غرب‌زده داخلی راه به بیراهه برد و همه تلاش‌های مصلحان اجتماعی و بزرگان دینی در این وادی بی‌دوام شد و کشور ما دچار دیكتاتوری سیاه گردید. پیروزی انقلاب اسلامی مقطع شكوهمند دیگری از تاریخ ایران است كه بسیاری از وجوه ناقص ادوار قبل را در حركتی تكاملی شكل جدیدی بخشید و امام خمینی (ره) ‌به جای ایجاد امپراطوری به سبك گذشتگان سرزمین‌ها و قلب‌ها را به یكدیگر متصل كرد.

 امروز شاهد ثمرات الهام‌بخش انقلاب اسلامی در تمامی نقاط دنیا هستیم اما برخی كشورهای بهانه‌جو كه در میان آنها حتی كشورهای اسلامی نیز قرار دارند با جهل نسبت به ماهیت انقلاب اسلامی مدعی هستند كه ایران بار دیگر دنبال امپراطوری است در حالی كه انقلاب اسلامی به دنبال هویت‌یابی و بیداری جهان اسلام  بوده و هیچ گاه در اندیشه گسترش سرزمین و امپراطوری نبوده است. مهم‌ترین مسئله انقلاب اسلامی بازگشت به هویت خویش بود و در سایه این نگرش استقلال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شكل گرفت و موجی از افكار جدید ایجاد شد.

 از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توجه به خودباوری و ایستادگی بر توانایی خود تحت رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درون جامعه ما سرایت كرد و اگر ایران امروز صاحب دانش و فناوری بویژه فناوری‌های نوین مانند فناوری هوا و فضا و فناوری نانو است این همه منوط به روح بیداری اسلامی و انقلابی در ملت ایران است




تاریخ: سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

 

مراسم عزاداری مجتمع اموزشی شهید فرحی  روستای زاغ سیمکان
 
       
 
       
 
       


 




تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

 

راه اندازی تکیه هیئت قمر بنی هاشم شهردوزه

 
 
 
 
سایت حسن نصیری  

 




تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

 


 

مراسم استقبال از محرم توسط نوجوانان طرح صالحین شهر دوزه

خبری

این مراسم در روز پنج شنبه25 ابان راس ساعت 15:30 با حضورنوجوانان طرح صالحین از روبروی کتابخانه عمومی به طرف گلزار شهدای شهردوزه با نوای عزاداری وطبل امدن ماه پیروزی خون بر شمشیر را نوید دادند
 
 
 
 
   

 




تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

 

گردهمائی روسای هیئتهای شهردوزه وحومه

خبری
در تاریخ چهارشنبه 24ابان ماه راس ساعت 17:00 باحضور بخشداری محترم جناب اقای خانی وروسای هیئتهای شهردوزه وروستاهای حومه همنده ونوداد در محل مسجد جامع امام حسین شهردوزه انجام گردید
هماهنگی برگزاری مراسمها هیئتهای ومراسم کلی هیات . وضعیت امنیتی . ساعات برگذاری مراسمها. وسایر امور مورد بحث وتحلیل قرار گرفت

 




تاریخ: شنبه 27 آبان 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

گذری به سایت مقام معظم رهبری

کلام نور

رهبر معظم انقلاب در جمع پر شور هزاران نفر از جوانان خراسان شمالی؛

سبک زندگی" بخش اساسی پیشرفت و تمدن‌سازی نوین اسلامی/ ایمان و تقلید نکردن از غرب لازمه شکل‌گیری فرهنگ زندگی اسلامی است

اخرین اخبار

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله انواری

 

تأکید رهبر انقلاب در اجتماع پر شور خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان شمالی:

ضرورت تأمل در پدیده شگفت آور بیشماری رویش‌های انقلاب/ امروز نسل جوان در ایستادگی مقابل زیاده خواهی قدرت‌ها خط شکن است

 

صبح امروز رهبر معظم انقلاب در گلزار شهدای شهرستان اسفراین حضور یافتند

رهبر انقلاب در اجتماع عظیم و پر شور مردم اسفراین:

"عزت و اعتماد به نفس ملی" و "عدالت"؛ شاخص‌های ارزیابی پیشرفت کشور/ ملت ایران در عرصه نبرد بزرگ اراده‌ها قرار دارد

 فرمانده کل قوا در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی استان خراسان شمالی:

ملت ایران اهل تجاوز و تعرض نیست، اما در مقابل هیچ تجاوزی کوتاه نمی آید

 

تازه های سایت
ندای رهبری

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت الله شیخ محیی الدین انواری
امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

بیانات در اجتماع عظیم و پر شور مردم اسفراین (فیلم کامل + صوت
شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد
.
  حاشیه‌ های دیدار پر شور هزاران نفر از جوانان استان خراسان شمالی (آلبوم تکمیلی) انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.

 




تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

گذری به سایت مقام معظم رهبری

کلام نور

رهبر معظم انقلاب در ديدار كارگزاران حج:
توطئه اختلاف افكنی دشمن برای نجات خود از خشم امت اسلامی/ تبلور وحدت حول پيامبر اسلام و ابراز تنفر از دشمنان ايشان در حج استمرار يابد (۱۳۹۱/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۴)
www.leader.ir
اخرین اخبار

فرمانده کل قوا در جمع نیروهای مسلح منطقه شمال و خانواده‌های آنان:

عمیق شدن ریشه ها و استحکام بدنه نظام از نشانه های پیشرفت مشهود/ جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم حرف هیچ ابرقدرتی را قبول نمی کند

 

در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی مطرح شد؛

تأکید فرمانده کل قوا بر دستیابی به قابلیتهای نظامی که تعرض به حصار مستحکم کشور را غیرممکن کند

 

در جریان حضور دو و نیم ساعته فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت؛

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ارتش و صدور فرمان به آب انداختن زیر دریایی طارق و سازه ناوشکن سهند

فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش تبیین کردند:

احساس عقب ماندگی دشمنان در رویارویی با امواج بیداری اسلامی، علت دست زدن به جنایاتی همچون اهانت به خاتم پیامبران/ خورشید اسلام تابناکتر از همیشه خواهد درخشید

پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي درگذشت همشيره حجت الاسلام و المسلمين باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين

 

تازه های سایت
ندای رهبری

بيانات در ديدار نيروهاى مسلح منطقه‌ى شمال كشور و خانواده‌هاى آنان در نوشهر
امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

گفتگوی اجلاس خبرگان رهبری
شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد
.
  انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.

 




تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1386برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

گذری به سایت مقام معظم رهبری

کلام نور

تاكيد رهبر انقلاب در ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان:

شكست مفتضحانه دشمنان در جنگ ديپلماتيك با جمهوری اسلامی ایران/ كشور در شرايط پيشرفت مطلوب قرار دارد

اخرین اخبار
 

در ديدار اعضای شورايعالی حوزه های علميه سراسر كشور مطرح شد:

تاكيد رهبر انقلاب بر ضرورت جدی گرفتن تحول و زنده کردن ظرفیت های درونی حوزه های علمیه

تاکید رهبر انقلاب در پیام به بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز:

برنامه ریزیها و تلاش های فرهنگی، هنری و آموزشی در جهت رونق روز افزون نماز قرار گیرد

در ديدار رئيس مجمع عالي جمهوري خلق كره شمالي تأكيد شد؛

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی در مسير حركت به سمت اهداف، جدی و مصمم است

در ديدار رئيس جمهور گينه بيسائو مطرح شد؛

تأكيد رهبر انقلاب بر استفاده از جنبش عدم تعهد براي جلوگيری از اعمال فشار قدرتهای زورگو بر كشورهای مستقل

 
تازه های سایت
ندای رهبری
بیانات در شانزدهمین اجلاس سران
امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

گفتگوی اجلاس خبرگان رهبری
شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد
.
  انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

مروری به سایت رهبری

با حكم رهبر انقلاب؛
حجة الاسلام و المسلمين حاج شيخ محسن اراكی به دبيركلی مجمع تقريب مذاهب اسلامی منصوب شد
۱۳۹۱/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۲
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي حجة الاسلام والمسلمين محسن اراكي را به سمت دبيركلي مجمع تقريب مذاهب اسلامي و حجة الاسلام و المسلمين محمدعلي تسخيري را نيز به عنوان مشاور عالي رهبري در امور جهان اسلام منصوب كردند.
 
 
 
 
 
رهبر معظم انقلاب در جمع شركت كنندگان در اجلاس زنان و بيداري اسلامي:
۱۳۹۱/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶


www.leader.ir
رهبر معظم انقلاب در جمع برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم:

در دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب صورت گرفت


 

امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست


انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است


شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد.
 
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.

 




تاریخ: دو شنبه 26 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

رهبر معظم انقلاب در جمع شركت كنندگان در اجلاس زنان و بيداري اسلامي:

تلاش بانوان نخبه براي احياء هويت اسلامي، بزرگترين خدمت به امت اسلام است/در كنار همه ملتهاي بيدار و انقلاب كرده ايستاده ايم (۱۳۹۱/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶)

 

امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست


انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است


شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد.
 
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.
 
 
 
 
www.leader.ir
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان عالی قضایی:
www.leader.ir
رهبر معظم انقلاب در جمع برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم:

www.leader.ir
در دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب صورت گرفت


www.leader.ir
به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام صورت گرفت؛ موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم قضایی



تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1387برچسب:رهبری در شهر دوزه,
ارسال توسط حسن نصیری

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان عالی قضایی:

همه قوا در جبهه واحد دفاع از اسلام، ملت و استقلال کشور قرار دارند/ همکاری همه دستگاهها و قوای سه گانه لازم، فریضه و قطعی است

امام خمینی(ره)
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست


انتخابات
همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است


شاخص های دولت اسلامی
بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد.
 
 
فلسطین
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و درآفاق اسلامي هيچ مساله اي به اهميت مسئله ي فلسطين نيست.
 
 
 
www.leader.ir
رهبر معظم انقلاب در جمع برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم:
۱۳۹۱/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۸

www.leader.ir
در دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب صورت گرفت


www.leader.ir
به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام صورت گرفت؛

www.leader.ir
به مناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی منتشر شد؛




تاریخ: شنبه 10 تير 1387برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری
ارسال توسط حسن نصیری

 

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام

هفته بسیج را به دلاور مردان بسیجی تبریک عرض می نمایم .

بسیج چیست ؟ و بسیجی کیست ؟
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و بسیجی شاخ برگ درختیست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است .

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و بسیجی دانش آموخته مکتبی است که فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادتهای خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند .

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشان گرفته‌اند و بسیجی سرباز گمنان امام زمان(عج) است که در مکتب عاشورا تربیت یافته و در دفاع مقدس خود مدرس سلسه رهجویان شهادت گشت .

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و بسیجی آن رزمنده پاکبازیست که شبها در فراق مولای خود نجوا می کند و روز در جهادی حضور دارد که یک روز در برابر هجوم نظام سلطه ایستادگی کرده و اینک در برابر تهاجم فرهنگی اش خاکریز زده است .

و تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد . چرا که اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و هرجا که نوای دلنشین بسیج طنین انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در همه زمینه ها آشکار شده است .

بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد. تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .

بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کردو یافت . بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هرزمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود .

در یک کلام بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور است که باوجود آن ، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راههای ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می شود و هرکس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و یا صداقت او باید شک کرد .

 




ارسال توسط حسن نصیری

 

سقوط
محسن یا حقی دانلود  
میلاد
محسن یاحقی 
دانلود  
رابین هود محسن یاحقی 
  دانلود
 
شهرباران
محمد علیزاده
دانلود www.ariadownload.net
سفر محسن یاحقی دانلود  
خداحافظ محسن یاحقی
دانلود  
       

 




ارسال توسط حسن نصیری

 اولین گردهمائی پایگاه محوری شهردوزه با حضور اعضاء گردان عاشوراوالزهرا در پایگاههای مقاومت امام صادق

 والزهرا برگزار شد

 خبرهای تکمیلی بزودی




ارسال توسط حسن نصیری

 یکی از کارهای مهم پایگاه امام صادق (ع) شهر دوزه برگذاری کلاس اخلاق برای عموم می باشد

 عکسهای زیر

 برای دیدن کامل عکس روی ان کلیک کنید

         

    

                    

 

 

 

 

 

 

 

        

        

                               




ارسال توسط حسن نصیری

  

  باحضور مهندس اردکانی معاونت محترم امور عمرانی استاندار فارس ومهندس مهرافرین دفتر امورشهری استانداری

 وسردار خسته جبهه ها اقای ملکوتی فرماندار شهرستان جهرم ومقامات وروسای ادارات شهرجهرم با حضور

در شهردوزه بطور رسمی از شهرداری این شهر بهره برداری شد

 در ادامه جناب اقای عبدالرسول سنبله بعنوان شهردار دوزه انتخاب گردید

 شرح مراسم در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسن نصیری

تصاویر از سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه

 

 

 

 

 

 

  

  

ادامه عکسها درادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسن نصیری

www.hsnnasiri.blogfa.com

 




تاریخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد