برای سلامتی رهبر ومقتدایمان صلوات بفرستیم

این دوره باهماهنگی جناب سرهنگ بهجو وحضورگسترده اعضا فرماندهان پایگاه های سطح شهرستان با حضور واستفاده از دانش اساتید بزرگوار مطالب جالب وخوبی در مورد فریضه الهی امر به معروف ونهی ازمنکر ایراد گردید

مطالب زیر گزیده ای از کلاسهاست

که درادامه مطلب امده است


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

این مراسم در مسجد جامع امام حسین (ع) شهردوزه انجام گرفت

چالشها وکمبودها ونقاط مثبت مساجد واگاهی از قوانین جدید مهمترین مباحث بود

 

   

 




تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری

۲۲٫ مسابقه خدمت

انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌اى براى خدمت باشد، نه مسابقه‌اى براى کسب قدرت. انتخابات اسلامى این‌گونه است. آن‌جایى که دعوا بر سر قدرت است، آن‌طورى مى‌شود که شما در بعضى از انتخابات دنیا مشاهده مى‌کنید. یک نمونه‌اش را هم در انتخابات اخیر امریکا دیدید. آن‌جا دعوا بر سر قدرت است؛ دست به یقه‌اند؛ هر طرف مى‌خواهد قدرت را به حزب و مجموعه‌ى خودش منتقل کند. مسأله، مسأله‌ى کسب قدرت است. صریحاً هم مى‌گویند: تلاش مى‌کنیم تا به قدرت و مقام برسیم. در منطق اسلامى، قدرت و عزّت و آبرو و خوش‌نامى و امکانات، فقط و فقط براى خدمت به مردم و حرکت دادن خود و جامعه و کشور در راه نظام مقدّس اسلامى و رسیدن به آرمانهاى بلندى است که انسان‌ها نیازمند آنند. این مسند، مسابقه براى خدمت و زحمت‌کشى است.

بیانات در جمع کثیرى از مردم استان گیلان در استادیوم شهید عضدى شهرستان رشت

۱۱/۲/۱۳۸۰

۲۳٫ خصوصیات کاندیدای اصلح

به همه‌ى برادران و خواهران و همه‌ى ملت عزیز ایران سفارش مى‌کنم که فضاى انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند. کسانى که به یک نامزد انتخاباتى علاقه‌مندند، مراقب باشند به خاطر علاقه‌ى به او، نامزد دیگر را تخریب نکنند؛ این بین مردم اختلاف و نقار ایجاد مى‌کند؛ علاوه بر این‌که تخریب اساساً کار درستى نیست و فایده‌یى هم ندارد. کسى که با تخریب یک نامزد انتخاباتى مى‌خواهد آراء او را کم کند، به مقصود خودش دست پیدا نمى‌کند؛ هم یک کار غلط و خلاف منطق و در موارد بسیارى خلاف شرع انجام مى‌گیرد، هم فایده‌یى گیر او نمى‌آید. فضا را سالم نگه دارید. شما از نامزد خودتان حمایت کنید، دیگران هم از نامزد خودشان حمایت کنند و به او رأى دهند. در پیدا کردن نامزد مورد نظر دقت کنید. به کسى گرایش پیدا کنید که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیاى مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ى مردم و به عزت مردم اهمیت مى‌دهد.

بیانات در مراسم شانزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینى (ره) ۱۴/۳/۱۳۸۴

۲۴٫ حمایت از معیارها

البته بدیهى است که رهبرى از فرد خاصى حمایت نمى‌کند؛ از معیارها حمایت مى‌کند. ما دنبال این هستیم که این معیارها تحقق پیدا کند. بنده دنبال این هستم که شخصى سر کار بیاید و قوه‌ى مجریه را اداره کند که خود را خدمت‌گزار مردم بداند و توانایى داشته باشد و به آرمان‌هاى امام و نظام اسلامى معتقد و پایبند باشد و حقیقتاً عدالت و مبارزه‌ى با فساد براى او حائز اهمیت باشد.

بیانات در اجتماع بزرگ مردم کرمان ۱۱/۲/۱۳۸۴

 




تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط حسن نصیری
آخرین مطالب